سپاس از برندخوانان

در مدتی که به خاطر حجم پروژه های کاری و نبود فرصت، در وبلاگ مطلب نمی گذاشتم دائما ایمیلهای دلگرم کننده ای از دوستان دور و نزدیک، شناخته و ناشناخته دریافت می کردم که مرا تشویق به نوشتن می کردند و پرسشهایشان را مطرح می کردند. همین پست قبلی را به خاطر دو خواننده عزیز نوشتم که گفته بودند هیچ منبعی درباره ترویج فروش برند ندارند. البته ببخشند دوستان که خیلی خلاصه شده اما فکر می کنم سرنخ را دستشان بدهد.

چند نفر از صاحبان صنایع روشن بین ( چرا که وبلاگ خوانی را امروزه هر صاحب صنعتی انجام نمی دهد) درخواست مشاوره کردند که به علت حجم کار فقط با دو دوست خوب فرصت ملاقات کوتاه اما مفید پیدا کردم. اصرار دارم بگویم که در یک جلسه مشاوره اصلا و ابدا نمی شود کاری انجام داد مگر گپی دوستانه!

بنابر این خواهش می کنم از دست من به خاطر نپذیرفتن این ملاقاتها گله نکنند که مخلص همه هم هستیم!

واقعیت این که از اواسط سال گذشته بازار برندسازی رونقکی گرفته است و بسیاری از شرکتها از خواب بیدار شده و آغاز به کار کرده اند. این حجم درخواست درباره موضوع برندسازی باعث شده موضوعیی دائما به مانند صدای ناقوس در سر من صدا کند که بگو ، بگو ،…

دلایل شکست برندسازی در ایران نیاز به مطالعه وسیع و علمی دارد و کار این کوتاه سخن نیست، فقط برخی از دلایل آنقدر گل درشت هستند که پیش از شروع پژوهش علمی هم می توان از روی قیاس عنوان کرد.

 

ممکن است به مطالب زیر علاقمند باشید:
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.